Võites konkursi STV uue visuaalse identiteedi ja graafilise kontseptsiooni väljatöötamiseks, oli rõõm suur - harva on leida niivõrd köitvat ülesannet, kus saab kaasa mõelda kõigis protsessides, alates üldisest visuaalsest lähenemisest kuni kommunikatsiooniahelate disainini.
Aitasime seni väga tagasihoidlikult tegutsenud, ent rohkem kui 100 000 kliendiga telekomifirmal muuta oma lähenemist kaasaegsemaks, lihtsamaks, sõbralikumaks ja mängulisemaks. Kuna tegu on ka Eesti telekomimaastiku vaieldamatu hinnaliidriga, ühendasime mängulise visauaalse keele lihtsa ja jõulise kommunikatsioonistiiliga.
Enne suuremate kampaaniatega alustamist viisime uue lähenemisega kooskõlla ka kodulehe, muutes seda läbi prototüüpimise kasutajasõbralikumaks ning paremini kasutatavaks ka mobiilides ja tahvelarvutites.
STV oli senimaani tuntud ka kui peamiselt vene keeles ja laadis suhtlev ettevõte ning üks muutuste suurematest eesmärkidest oligi tuua STV lähemale eesti keelt kõnelevale inimesele, samas mitte kaotades olemasolevaid kliente - esimesed suuremad kampaaniad tõestasid, et oleme astumas õiget rada!