Eesti Pandipakend #ärarääma pakendite taaskasutuskampaania noortele

Pakendite taaskasutuse idee juurutamine noorte hulgas on Eesti Pandipakendile oluliseks teemaks – varajases eas omandatud harjumus tühja taarat mitte niisama ära visata kinnistab rohelist mõtteviiisi ka tulevikuks. Valisime suhtlemiseks sotsiaalmeediakanalid, mis noortele korda lähevad ning ka meetod oli pigem ebaharilike hulgast: kampaania keskmes oli sõnumit edastav räpilugu, mille loojateks samuti noored räpparid ja mida levitasid erinevad sotsiaalmeedia influencerid.

Kampaania tipnes osalejatele mõeldud salajase peoga klubis Sinilind. #ärarääma lugu leidis mängimist raadiotes, sai Youtube'is julgelt üle 140 000 vaatamise, kümneid tuhandeid laike Instagramis ja Facebookis ning lõpuks jõudis loo video ka Eesti muusikavideote edetabeli TOP7 esikohale!

Muusikavideo