Philadelphia toorjuust pole elukutseliste kokkade seas asjata kiidetud kui üks ainuõigeid valikuid toorjuustukoogi küpsetamiseks. Aitasime seda teadmist levitada koostöös Ristikheina kohviku kokkadega, kelle valmistatud originaalretseptidega kooke loosisime välja kogu maikuu jooksul.
Uuendusliku momendina koostasime kampaanialehe superkook.ee just eelkõige mobiilikasutajale mõeldes, kaasasime promotsiooni ka poekettide Facebooki lehed ning eemaldasime olulise kampaanias osalemise sisenemisbarjääri: üheksakümnendatest pärit jamamise ostutšeki registreerimise- ja alleshoidmisega. Selle tulemusena jõudis kampaania suurema arvu kokkamisest huvitatud inimesteni ning tõi ka läbi aegade suurima arvu osalejaid.
Kuidas aga ostutseki puudumise puhul kontrollida kampaanias osaleja ostusooritust? Kui ka Sinu turundustegevustes sageli sama küsimus kerkib, küsi julgelt