Valmistasime ühele Eesti suurimatest trükikodadest kaasaegse visuaalse identiteedi, kodulehe ning hulga vajalikke ekspordile suunatud müügimaterjale. Uuenduste käigus tõime tugevamalt esile ka Printalli rohelise poole: taaskasutussüsteemidesse tehtud mahukad investeeringud on aidanud rohkem kui 95% tootmisjääkidest suunata uuesti kasutusse!
Värske kodulehe üheks peamiseks eesmärgiks oli võimalikult mugav kasutajakogemus paljudel erinevatel sihtturgudel: lehte on võimalik sirvida kümnes erinevas keeles ja see kohandub kõikide seadmetega, nutitelefonidest tahvelarvutiteni.
Printalli esindusmaterjalides (visiitkaardid, dokumendikaaned jne) kasutasime rohkelt erinevaid trükitehnikaid, et müügimeeskond saaks juba visiitkaarti ulatades demonstreerida erinevate järeltöötlustehnikate võimalusi.