IceFire. Eesti kunstnike töödest inspireeritud bränding finantsvaldkonna tarkvaraettevõttele.
Keerukate IT-süsteemide loomisel põrgatakse sageli kokku väga vastuoluliste tingimustega – ideaalse tulemuse saavutamiseks tuleb sageli kõndida kaose ja korra piiril, tule ja jää kokkupuutepunktis. Sarnaselt kunstile on lahenduse leidmine sellisel juhul ülimalt loominguline protsess.
Palusimegi kahel Eesti kunstikul luua oma nägemused Icefire nimes peituvale vastuolu visualiseerimiseks. Kasutades Mihkel Ilusa 2.5m laiust õlimaali ja Aleksander Rostovi digimaali lõime unikaalse ja omanäoline graafilise identiteedi ja presenatsioonimaterjalid. Mihkel Ilusa suur maal jäi ehteks ka Icefire kontorile.
- bränding
- graafiline disain
- esitluspõhjad
- trükiste disain
Fragmendid brändingu aluseks olevatest kunstiteostest andsid võimaluse tekitada erinevatel väljunditel palju variatiivsust – näiteks mitmeid erineva kujundusega visiitkaarte.