STV. Bränding ja reklaamikeel. Kaasaegsem, jõulisem ja särtsakam visuaalne identiteet telekomi hinnaliidrile.

Aitasime enam kui 100 000 kliendiga telekomiettevõttel muuta oma graafilist keelt kaasaegsemaks, lihtsamaks, ja sõbralikumaks. Kuna tegu on Eesti telekomimaastiku vaieldamatu hinnaliidriga, ühendasime mängulise visauaalse keele lihtsa ja jõulise kommunikatsioonistiiliga.

Enne suuremate kampaaniatega alustamist viisime uue lähenemisega kooskõlla ka kodulehe, muutes seda läbi prototüüpimise kasutajasõbralikumaks ning paremini kasutatavaks ka mobiilides ja tahvelarvutites. Tegime:

  • bränding
  • trükimeedia
  • välimeedia
  • müügimaterjalid
  • pakendid

Uue, lihtsa ja selge visuaalse stiiliga lõime uue reklaamikeele ja müügivahendid