Ärarääma. Pandipakendi nootekampaania, mida vedasid Arop, Mick Moon ja EiK.
Pakendite taaskasutuse idee juurutamine noorte hulgas on Eesti Pandipakendile oluliseks teemaks – varajases eas omandatud harjumus tühja taarat mitte niisama ära visata kinnistab rohelist mõtteviiisi ka tulevikuks. Valisime suhtlemiseks sotsiaalmeediakanalid, mis noortele korda lähevad ning ka meetod oli pigem ebaharilike hulgast: kampaania keskmes oli sõnumit edastav räpilugu, mille loojateks samuti noored räpparid ja mida levitasid erinevad sotsiaalmeedia influencerid.
Kampaania tipnes osalejatele mõeldud salajase peoga klubis Sinilind. #ärarääma lugu leidis mängimist raadiotes, sai Youtube’s julgelt üle 160 000 vaatamise, kümneid tuhandeid laike Instagramis ja Facebookis ning lõpuks jõudis loo video ka Eesti muusikavideote edetabeli TOP7 esikohale!