RingIT. Mänguline bränding finantsvaldkonnas tegutsevale tarkvaraettevõttele.

RingIT uue brändi jaapanipärane vorm kujunes välja ühiselt ettevõtet iseloomustavaid märksõnu lahti kirjutades – esile tõusid Jaapani töös ja kultuuris järgitavad väärtushinnangud, mis on tunnustatud nii tarkvaraarenduses üldiselt kui RingIT ettevõtte siseselt.

Loodud graafiline raamistik on mänguline ning pakub lisaks ettevõtte enda promole suurepärast tööriistakasti ka värbamistegevuseks ning hea meeskonnatunnetuse ülesehitamiseks. Uus süsteem võimaldab ühtviisi hästi kujundada nii rangemas stiilis kui läheneda täiesti vabalt fun-võtmes.

  • bränding
  • graafiline disain
  • interjööridisain
  • meenete disain
  • trükiste disain
  • koduleht

Vatson kandis uue graafilise stiili üle paljudele erinevatele meenetele ning tõi särtsakad värvikombod sisse ka peamiselt uute talentide leidmiseks suunatud kodulehele.

Erinevate koosoleku- ning ühisruumide klaasseinte kujundus sai inspiratsiooni kõrgetest tippudest, mida tugeva meeskonnana vallutada.

Uus visuaalne stiil leidis koheselt tee ka jõulukinkide ja RingIT merch’i kujundusse.