Velohunt sai alguse aastal 2009, kui Pro Jalgratturite Klubi ja Eesti ühe selleaegse tugevaima maastikurattatiimil oli vajadus hankida endale tippkvaliteediga tooteid. Esimesed 15 aastat tegutseti nime all ProShop, mis oli üks esimesi rattateemalisi e-poode Eestis. Kaubavalik üha kasvas ja aastal 2016 avati Tallinnas ProShop rattakauplus.
2024. aastal sündis uus nimi Velohunt, sest ProShopi tegijad tundsid, et senine bränd ei peegelda enam hästi nende olemust. Lisaks tippsportlastele oli sihtgrupp liikunud kõigile liikuvast eluviisist rõõmu tundvatele inimestele.
Nimes Velohunt peegeldub poe loojate rattahing, mis on ühendatud teiste oluliste väärtustega, mida kannab ka hunt kui Eesti rahvusloom.
Mis sai tehtud:
- bränding
- disainväljundid
- reklaamikeel
- e-poe kasutajaliidese UX ja UI
- Front-End arendus ja liidestus Woocommerce ning Erply-ga: teostatud Propxls OÜ poolt.


