Cybers. Küberturbekampaania räägib lihtsalt ja kokkuvõtvalt riskidest, mis meenuvad ettevõtjatele sageli liiga hilja.

Hästitoimiv IT-süsteem on iga kaasaegse ettevõtte nurgakiviks. Cybers seisab raudse müürina selle eest, et need süsteemid ka edaspidi ilma ootamatute tõrgeteta toimiks.

Vatson aitas Cybersil kõikidele ettevõtjatele meelde tuletada, et lunavara rünnaku ohvriks langeb keskmiselt üks ettevöte iga päev ning keskmine ettevõttele suunatud lunarahanõue on 5% käibest. Meeldetuletus, mis võib olla väärt sadu tuhandeid eurosid.

  • digitaalsed reklaamid
  • trükimeedia
  • välimeedia
  • müügimaterjalid

Lisaks erinevatele reklaamikanalitele aitas Vatson ette valmistada ka küberturbe teemat kokkuvõtvad materjalid Cybersi müügimeeskonnale.